CELE MAI BUNE ULEIURI ESENȚIALE PENTRU ANXIETATE ȘI ATACURI DE PANICĂ

CELE MAI BUNE ULEIURI ESENȚIALE PENTRU ANXIETATE ȘI ATACURI DE PANICĂ Uleiurile esențiale pentru anxietate sunt transdermice, ceea ce înseamnă că pătrund în piele și acționează asupra fiziologiei corpului într-o varietate de moduri. Aceasta înseamnă că vă puteți afecta biochimia corpului atunci când aplicați uleiuri esențiale pentru anxietate local, precum și atunci când le luați intern sau le inhalați prin difuzie.

CELE MAI BUNE ULEIURI ESENȚIALE PENTRU ANXIETATE ȘI ATACURI DE PANICĂ

6 Greseli De Evitat In Depresie Si Atacuri De Panica Este ușor să te pierzi în toate aceste vești proaste care parca ne inconjoara peste tot, așa că este important să cercetezi datele pentru a ajunge la adevăr. Bolile mintale nu sunt noi, dar medicamentele sunt. În mod constant, oamenii au folosit remedii naturale, cum ar fi uleiurile esențiale pentru anxietate, și trebuie să ne întoarcem la rădăcini înainte ca tulburările de anxietate să ne afecteze pe toți! Cultura noastră a devenit atât de nebună, ocupată și agitată încât tulburările de anxietate devin „normale”. În mod surprinzător, cercetările confirmă că în Statele Unite de exemplu, tulburările de anxietate sunt cea mai frecventă boală mintală, afectând aproape 20% din populația adultă!  

IARBA NU ESTE ATÂT DE VERDE DINCOLO

Potrivit unui sondaj recent Gallup, peste 15% dintre adulții din lume doresc să se mute definitiv în altă țară. Acest lucru se traduce printr-un numar de aproximativ 700 de milioane de oameni, iar Statele Unite ale Americii sunt cea mai dorită țară pe locul 1, reprezentând aproape 25% (mai mult de 165 de milioane de adulți). Pe măsură ce oamenii din țările în curs de dezvoltare își doresc comoditatea, prosperitatea și „fericirea” pe care se presupune că le oferă țările occidentale, cei mai mulți sunt loviti direct în stomac de realitatea că „iarba nu este întotdeauna mai verde de cealaltă parte a iazului”. Acest lucru este valabil mai ales în ceea ce privește bolile mintale și tulburările de dispoziție. Mutarea în America nu garantează fericirea. Punctul cheie este cultura noastră rapidă care nu „funcționează”. Trebuie să încetinim lucrurile, să liniștim mintea și corpul. Mai mult ca oricând, oamenii trebuie să scape de stresul vieții cotidiene și să creeze sanctuare private, consistente, unde se pot relaxa. Chiar și meditarea la versetele Bibliei pentru stres și anxietate poate fi de ajutor. Dar există mai mult decât meditația pentru a te ajuta – avem acces la o modalitate naturală de a ameliora multe simptome de anxietate. Imaginează-ți o sticlă de ulei esențial cu o pelerină zburând în aer în drumul său pentru a salva un oraș atacat de extratereștri. Ok, poate este exagerat putin, dar așa văd zeci de mii de oameni această soluție naturală prețioasă de folosire a uleiurilor esențiale pentru anxietate.     Anxieties 257344 1280 Cele Mai Bune Uleiuri Esențiale Pentru Anxietate Și Atacuri De Panică

ABORDARE MEDICALĂ PERICULOASĂ A ANXIETĂȚII

Anxietatea vine în toate formele și dimensiunile și există tratamente medicale unice pentru fiecare. Comunitatea medicală este în general de acord că medicamentele sunt utile pentru a ajuta la atenuarea simptomelor tulburării de anxietate generalizată. Unele dintre aceste medicamente se concentrează pe prevenire, în timp ce altele sunt concepute pentru a trata direct condiția în sine. Dilema este că toate aceste medicamente poartă cu ele efecte secundare semnificative. Mai jos este o detaliere a medicamentelor prescrise care sunt luate frecvent pentru cele mai comune tipuri de anxietate:

  • Anxietate de performanță/socială – antihistaminice (hidroxizină) și beta-blocante (propranolol).
  • Anxietate cronică  – antidepresive precum inhibitorii selectivi ai recaptării serotoninei (ISRS) Celexa, Lexapro, Paxil, Prozac și Zoloft.
  • Anxietate acută (atacuri de panică) – Benzodiazepine Ativan, Valium, Librium, Xanax și Klonopin.

Benzodiazepinele sunt deosebit de problematice. Cunoscute sub numele de anxiolitice hipnotice sedative (alias „depresive” care reduc anxietatea), acestea reduc semnificativ activitatea creierului la un cost ridicat. Utilizarea hipnoticelor sedative a fost asociată cu o creștere cu 35% a dezvoltării cancerului, iar pacienții cărora li se administrează sedative  hipnotice au șanse de peste 4 ori mai mari de a muri decât persoanele care nu iau medicamente. Se pare că doza joacă un rol cheie, dar „chiar și pacienții cărora li s-au prescris mai puțin de 18 doze hipnotice pe an au prezentat o mortalitate crescută, o mortalitate mai mare asociată cu o doză mai mare prescrisă”.  Pe lângă riscul crescut de cancer, problema cu prescrierea de medicamente sedative-hipnotice, cum ar fi benzodiazepina, este dublă: benzodiazepinele creează dependență ridicată și interacționează cu neurotransmițători precum GABA. Este interesant de observat că benzodiazepinele sunt rareori singurul drog de abuz, deoarece oamenii de obicei le combină cu alte medicamente pentru a crește efectul. Este foarte obișnuit ca consumatorii de droguri să adauge analgezice precum opioidele pentru a stimula efectele euforice. Dintre acestea, Valium și Xanax sunt cele mai populare.  După câteva luni de utilizare regulată, este probabil ca o persoană să dezvolte dependență, toleranță și simptome semnificative de sevraj. Dacă dumneavoastră sau o persoană iubită luați în prezent benzodiazepine, rețineți că acestea nu par să creeze dependență în primele luni de utilizare și nici toleranța sau dificultățile de a întrerupe medicamentul nu se instalează până mai târziu. Benzodiazepinele sunt prescrise excesiv de catre medici si acest lucru este recunoscut chiar anul trecut de Journal of the American Medical Association

  • Mai mult de 5% dintre adulții din SUA cu vârsta cuprinsă între 18 și 80 de ani iau benzodiazepine.
  • Procentul care utilizează benzodiazepine crește odată cu vârsta de la 2,6% (18-35 ani) la 5,4% (36-50 ani) la 7,4% (51-64 ani) la 8,7% (65-80 ani).
  • Prevalența femeilor utilizatorilor este aproape de două ori mai mare decât a bărbaților.
  • Utilizarea pe termen lung clasificate în funcție de vârstă este; 14,7% (18-35 ani) până la 31,4% (65-80 ani).
  • Interesant este că numărul rețetelor de la un psihiatru scade odată cu vârsta – 15,0% (18-35 ani) la 5,7% (65-80 ani).
  • „În toate grupele de vârstă, aproximativ un sfert dintre persoanele care au primit benzodiazepină au implicat utilizarea de benzodiazepină cu acțiune prelungită.”

 

„ULEIURILE ESENȚIALE MI-AU SALVAT VIAȚA”

Nu voi uita niciodată unul dintre primele cursuri de uleiuri esențiale la care am participat vreodată. Cam la jumătatea prelegerii, o femeie din spatele publicului și-a ridicat mâna pentru a face semn să urce pe scena. Când vorbitorul a întrebat-o ce nelamurire avea despre amestecul despre care discutam, m-a surprins pentru că nu avea nicio întrebare. Ea a avut de facut o declarație! „Acest amestec m-a ajutat să scap de medicamentele pentru anxietate acum 5 ani”, a spus ea. „Uleiurile esențiale mi-au salvat viața!” Nici nu-mi amintesc amestecul despre care se vorbea. Dar știi ceva? Nici nu contează. Ceea ce este important este că acest suflet prețios a găsit ceva care a funcționat pentru ea – ceva care, literalmente, i-a redat viața acestei doamne și, 5 ani mai târziu, ea a putut sa spuna tuturor acest lucru! Poate fi aceasta povestea ta? Aşa sper…   Super Ulei Cele Mai Bune Uleiuri Esențiale Pentru Anxietate Și Atacuri De Panică

 

CUM POT AJUTA ULEIURILE ESENȚIALE ÎN CAZ DE ANXIETATE

Uleiurile esențiale pentru anxietate sunt transdermice, ceea ce înseamnă că pătrund în piele și acționează asupra fiziologiei corpului într-o varietate de moduri. Aceasta înseamnă că vă puteți afecta biochimia corpului atunci când aplicați uleiuri esențiale pentru anxietate local, precum și atunci când le luați intern sau le inhalați prin difuzie. Cercetările sugerează că aplicațiile topice pot fi de fapt una dintre cele mai eficiente metode pentru persoanele cu tulburări de anxietate, deoarece s-a demonstrat că componentele chimice ale lavandei intră în fluxul sanguin în 5 minute de la masarea uleiului pe piele. Efectele calmante și relaxante ale uleiului esențial de lavandă au un efect rapid atunci când sunt aplicate local, datorită beneficiului aromatic direct asupra creierului atunci când compușii organici volatili sunt inhalați și trec prin piele!  Un studiu din 1992 a descoperit, de asemenea, că nivelurile maxime de concentrație au fost observate în decurs de 20 de minute de la aplicare. Nu vă faceți griji, proprietățile sedative nu durează pentru totdeauna. În 90 de minute, cea mai mare parte a lavandei a fost eliminată. Spre deosebire de somniferele obișnuite și benzodiazepinele, practic nu există efecte secundare atunci când oamenii folosesc uleiuri esențiale aromatice pentru a se ajuta impotriva anxietatii. De fapt, uleiurile pot ajuta la eliminarea substantelor chimice din organism! Un studiu clinic datând din 1995, a arătat că durata somnului scade semnificativ la pacienții mai în vârstă care sunt dependenți de benzodiazepine. Cu toate acestea, odată ce aromaterapia cu ulei esențial de lavandă a fost introdusă în viața lor, calitatea și durata somnului lor pot fi restabilite la nivelurile anterioare, în ciuda faptului că nu sunt pe medicamente. Potrivit cercetătorilor care au scris și au condus această cercetare de reper: „ Acest studiu a sugerat că uleiul de lavandă ambiental ar putea fi folosit ca o ușurare temporară a medicamentelor continue pentru insomnie și reduce efectele secundare ale acestor medicamente. ”  Atenție însă, nu întrerupeți niciodată administrarea de benzodiazepine fără îndrumare medicală, deoarece efectele secundare pot fi destul de severe.  

Cele Mai Bune Uleiuri Esentiale

CELE MAI BUNE ULEIURI ESENȚIALE PENTRU ANXIETATE

Când începeți să căutați studiile de cercetare privind efectele anxiolitice (anti-anxietate) ale uleiurilor esențiale, lavanda apare de obicei la fiecare căutare. Asta înseamnă că levănțica ar trebui să fie uleiul de preferat pentru toți cei care se luptă cu panica și stresul? Nu neaparat. Ascunse în colecția de studii despre lavandă există pepite de aur care sugerează că și alte uleiuri pot avea un efect profund asupra anxietății. În 2013, de exemplu, revista Evidence-Based Complementary and Alternative Medicine a publicat un articol care a evaluat efectele pe care aromaterapia le-a avut asupra anxietății, calității somnului și semnelor vitale în cadrul unei populații de pacienți ai unei unități de terapie intensivă (IPU).  Cercetătorii au amestecat lavandămușețel roman și neroli într-un raport de 6: 2: 0,5 și au descoperit că această strategie de aromoterapie (AT) a scăzut „semnificativ” anxietatea și a îmbunătățit calitatea somnului în comparație cu intervenția convențională a asistentei medicale. Interesant, tensiunea arterială a fost, de asemenea, mai scăzută în grupul AT. Acest lucru ar trebui să dea speranțe persoanelor cu insomnie legată de boli cardiovasculare, deoarece legătura dintre cele două este bine stabilită în literatura de specialitate. O revizuire sistematică a literaturii sugerează că aceste uleiuri sunt cele mai puternice în gestionarea anxietății: 

  • Angelica archangelica rad. (angelica)
  • Cistus ladaniferus (labdanum)
  • Citrus aurantium var. intestine fol. (petitgrain)
  • Citrus aurantium var. intestin per. ( portocală )
  • Bergamota de citrice (bergamotă)
  • Citrus sinensis (portocală dulce)
  • Cymbopogon martinii (palmarosa)
  • Eucalyptus staigeriana (eucaliptul)
  • Lavandula angustifolia ( lavanda )
  • Litsea cubeba (may chang)
  • Ocimum basilicum (busuioc)
  • Oregano maghirana ( maghiran dulce )
  • Pelargonium graveolens ( mușcata )
  • Paciuli Pogostemon (paciuli)
  • Valeriana officinalis (valeriană)

  Utilizarea aromatică și topică a acestor uleiuri în timpul unui atac de anxietate sau în momente deosebit de stresante poate face minuni! Acestea, însă, nu sunt singurele uleiuri care pot ajuta cu anxietatea. Există și alte studii care sugerează că următoarele uleiuri au, de asemenea, efecte calmante semnificative: salvie ,  lămâie , mușețel roman,  trandafir , muscata cu parfum de trandafir,  lemn de santal  și  ylang ylang .  În esență, orice terapie naturală care îți calmează mintea și corpul ajută la anti-anxietate. O regulă de bază bună este să rămâneți la orice funcționează pentru dumneavoastră și să vă ascultați întotdeauna corpul. Ceea ce funcționează pentru tine nu va funcționa neapărat pentru prietenii și familia ta. Cu toții suntem unici din punct de vedere biochimic și trebuie să găsim protocolul potrivit pentru noi. Așa că fii atent la „amestecul tău personal”.  

CONEXIUNEA ANXIETATE, DEPRESIE ȘI SOMN

Este important să ne amintim că anxietatea, depresia și tulburările de somn sunt toate interconectate. Toate sunt cauze și efecte unul ale celuilalt, care pot pune pe cineva într-o spirală descendentă rapidă. Din păcate, odată ce ciclul începe, poate fi dificil să se oprească.  Acesta este motivul pentru care ați putea dori să luați în considerare utilizarea unora dintre uleiurile esențiale care sunt utilizate în mod tradițional pentru insomnie și tulburări de somn în protocoalele dumneavoastră anti-anxietate. Veți observa că mai multe dintre uleiurile de mai jos sunt repetate din lista de mai sus, ceea ce sugerează că aceste uleiuri sunt deosebit de utile:

  • Angelica archangelica rad. (angelica)
  • Cananga odorata (ylang ylang)
  • Chamaemelum nobile (Roman chamomile)
  • Citrus aurantium var. intestin (neroli)
  • Cistus ladaniferus (labdanum)
  • Bergamota de citrice (bergamotă)
  • limon (lămâie)
  • Citrus reticulata (mandarină)
  • Citrus sinensis (portocală dulce)
  • chimen (chimen)
  • Juniperus communis fruct. (ienupar)
  • Lavandula angustifolia (lavandă)
  • Litsea cubeba (may chang)
  • Melissa officinalis (melisă de lămâie)
  • mirt comun (mirt)
  • Ocimum basilicum (busuioc)
  • Oregano maghirana (maghiran dulce)
  • Ravensara aromatica (ravensara)
  • Thymus vulgaris ct. geraniol, ct. linalol (cimbru dulce)
  • Valeriana officinalis (valeriană)

 

Doterra 4974429 1280 Cele Mai Bune Uleiuri Esențiale Pentru Anxietate Și Atacuri De Panică

UTILIZAREA ULEIURILOR ESENȚIALE PENTRU A COMBATE ANXIETATEA ȘI TULBURĂRILE DE DISPOZIȚIE

Există mai multe terapii naturale care vă pot ajuta să vă liniștiți mintea și să vă calmeze anxietatea. Să discutăm despre câteva aplicații utile și combinații de uleiuri esențiale. Cea mai ușoară și probabil cea mai eficientă abordare de a folosi uleiuri esențiale pentru anxietate este să puneți câteva picături din oricare dintre aceste uleiuri de mai sus (sau un blend/amestec făcut în casă) în difuzor înainte de a merge la culcare. Unele amestecuri frumoase de uleiuri pentru difuzoare pe care ați dori să le încercați sunt: AMESTEC DE DIFUZIE PENTRU AMELIORAREA ANXIETĂȚII

Ingrediente
  • 2 picături de ylang ylang, 1 picătură de bergamotă, 1 picătură de lavandă, 1 picătură de maghiran dulce, 1 picătură de mușețel roman și 1 picătură de valeriană
  • 2 picături de lavandă, 1 picătură de salvie, 1 picătură de ylang ylang și 1 picătură de vanilie
  • 2 picaturi de muscata, 1 picatura de maghiran dulce, 1 picatura de paciuli si 1 picatura de portocala dulce
  • 2 picături de mușețel roman, 1 picătură trandafir și 1 picătură palmarosa

 

APLICAȚII TOPICE ANTI-ANXIETATE

O altă strategie eficientă este să aplicați pur și simplu aceste uleiuri cheie peste anumite părți ale corpului – în special punctele de declanșare – cum ar fi partea de jos a picioarelor, pe încheieturi, în spatele genunchilor, în spatele urechilor pe osul mastoid sau pe ceafă. Asigurați-vă că îl utilizați cu un  ulei purtător bun , iar prin crearea unei diluții de 2-3% este considerat sigur de majoritatea experților. Pentru amestecurile de mai sus, limitați primul care conține Ylang Ylang la o diluție de 2% și utilizați bergamotă FCF în loc de presată la rece dacă este utilizată local. Pentru a vă crea diluțiile: 2% diluție: 12 picături de ulei esențial per uncie de ulei purtător (2% din 600 de picături sunt 12 picături) Dacă lucrul cu linguri este mai confortabil pentru tine, 1 oz. = 2 linguri. Deci, există 300 de picături de ulei esențial într-o lingură. Astfel, o diluție de 2%: 6 picături de ulei esențial per lingură de ulei purtător (2% din 300 de picături sunt 6 picături).   Un alt truc grozav este să faci un spray de casă pentru ameliorarea anxietății. Folosind unele dintre aceleași uleiuri de mai jos: SPRAY DE CAMERĂ PENTRU AMELIORAREA ANXIETĂȚII

Ingrediente
  • Adăugați 20 de picături de uleiuri esențiale într-o sticlă cu pulverizator de sticlă de 4 oz
  • Umpleți ⅓ din timp cu alcool 
  • Umpleți sticla rămasă cu apă
  • Se amestecă bine și se păstrează până la o lună (alcoolul va ajuta la conservare în acest caz).
 
Instrucțiuni
  1. Pulverizați în aer și inspirați adânc în timpul atacurilor de panică, momentelor stresante sau când anxietatea se instalează.
  Alte trucuri pentru ameliorarea anxietății – încercați să faceți rețetele preferate de casă cu aceste uleiuri esențiale calmante pentru anxietate. Este o modalitate grozavă de a calma corpul și mintea. Iată câteva rețete pentru tine – nu uita, folosește uleiurile și amestecurile de mai sus pentru a obține rezultatul dorit:
  • Baie de detoxifiere
  • Săpun spumant pentru mâini
  • Cremă de mâini
  • Dezinfectant pentru maini
  • Ser vindecător pentru piele
  • Săpun lichid pentru mâini
  • Baton de lotiune
  • Detergent de rufe
  • Exfoliant pentru baie cu zahar
  Să vă fie de folos!

  doTERRA

Karanna Academy  

5 1 vot
Total Stele
Abonați-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Feedback-uri inline
Vezi toate comentariile
Catalin Bogdan

Un articol excelent!